قوانین و مقررات

قبل از ثبت سفارش و استفاده از هرکدام از خدمات گروه ویراستاری هردات، که در ادامه‌ی متن هردات نامیده می‌شود، ضروری است تا شرایط و ضوابط هردات را به دقت مطالعه کنید و از محتوای آن آگاهی داشته باشید. توجه کنید که ثبت هرگونه سفارش در وب‌سایت هردات به آدرس hordat.com، به معنای موافقت شما با شرایط و ضوابط هردات خواهد بود.

۱. مقدمه

۱.۱. این شرایط درمورد هر کدام از خدمات ارائه شده توسط هردات و هر کدام از سفارش‌های کاربر صدق می‌کند.

۱.۲. ثبت هر سفارشی توسط کاربر به معنای درک و آگاهی کامل وی نسبت به همه‌ی بندهای شرایط و ضوابط هردات است.

۲. شرایط عمومی

۲.۱. یک قرارداد زمانی میان کاربر و هردات منعقد می‌شود که کاربر سفارش خود را در وب‌سایت ثبت و مبلغ سفارش را به یکی از دو روش زیر پرداخت کند:

۲.۱.۱. پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی

۲.۱.۲. پرداخت اعتباری از طریق کیف پول در حساب کاربری

۲.۲. وب‌سایت هردات پس از بارگزاری فایل و انتخاب نوع خدمات و زمان تحویل توسط کاربر، به صورت آنلاین موعد و هزینه‌ی تحویل سفارش مورد نظر را به کاربر اعلام می‌کند؛ اما بدیهی است که زمان تحویل سفارش به کاربر، از آغاز زمان انعقاد قرارداد، یعنی پس از پرداخت هزینه‌ی کامل سفارش توسط کاربر محاسبه می‌شود و هردات تعهدی در قبال زمان تحویل و قیمت اعلام شده به کاربر پیش از ثبت قرارداد نخواهد داشت.

۲.۳. مبلغ، نوع خدمات و زمان تحویل سفارش به کاربر پس از پرداخت نهایی اعلام خواهد شد.

۲.۴. هردات در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به وب‌سایت و عدم بررسی اعلان‌ها از سوی وی مسئولیتی نخواهد داشت.

۲.۵. هردات دسترسی مداوم و بی‌وقفه به وب‌سایت را متضمن نمی‌شود.

۲.۶. با توجه به وجود ابزارهای ارتباط کاربر با ویراستار در وب‌سایت (تماس با هردات از طریق قسمت تماس با ما، دریافت فایل بازخورد در کنار فایل سفارش تحویل شده، ارسال تیکت و ارائه توضیحات در زمان ثبت سفارش توسط کاربر)، هردات هیچ مسئولیتی در قبال ایجاد هرگونه ارتباط خارج از محدوده‌ی وب‌سایت (اعم از تلفن، موبایل، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، حضوری و…) و یا ارسال اطلاعات تماس از طریق ابزارهای ارتباطی در وب‌سایت از سوی کاربر به ویراستار ندارد و موارد فوق‌الذکر مشمول بندهای شرایط و ضوابط هردات نمی‌شود.

۲.۷. هزینه مالیات ارزش افزوده در این قرارداد از کاربر اخذ نمی‌شود.

۳. لغو، مرجوعی و خدمات پس از فروش

۳.۱. هردات می‌تواند طبق صلاحدید خود، هرگونه قرارداد را با یک اعلان لغو کند. این اعلان می‌تواند به صورت ایمیل، اطلاع‌رسانی در سایت، تلفن، فکس و… باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی هردات لغو شود، هردات کل مبلغ سفارش را به کاربر پرداخت خواهد کرد.

۳.۲. کاربر می‌تواند طبق صلاحدید خود هرگونه قرارداد را با یک اعلان لغو کند. روش‌های اعلان مطابق بند 3.1 در روزهای کاری و ساعات اداری است. در صورتی که یک قرارداد از سوی کاربر لغو شود، هردات ویرایش‌های انجام شده را در قبال دریافت هزینه آن به علاوه 15 درصد از هزینه کل سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو، به کاربر تحویل می‌دهد. هردات این مبالغ از کل هزینه دریافتی کسر خواهد کرد و مابقی مبلغ را به کاربر برگشت خواهد داد.

۳.۳. در صورت وقوع تاخیر در انجام قرارداد از سوی هردات، کاربر می‌تواند منتظر اتمام کار بماند. در غیر این صورت، هردات کل مبلغ پرداخت شده را به کاربر برگشت خواهد داد و فایل ویرایش شده به کاربر ارائه نخواهد شد.

۳.۴. هردات مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت.

۳.۵. هردات مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود در نتیجه وقوع موارد خارج از اختیار هردات، نظیر بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و …، نخواهد داشت.

۳.۶. هردات حق دارد که هریک یا همه‌ی خدمات خود را طبق صلاحدید و بدون اطلاع رسانی فراگیر، تعلیق، قطع و یا دچار تغییر کند. کاربر می‌تواند به موارد پیشین اعتراض کند و هردات ملزم است تمام هزینه‌های پرداختی و اعتبارها را فقط برای خدمات انجام نگرفته به کاربر بازگرداند. در مواردی که بخش‌هایی از خدمات برای سفارش تکمیل شده است، مبلغ بازگردانده شده برای باقی‌مانده خدمات خواهد بود.

۳.۷. در صورتی که کاربر نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، می‌تواند با ارائه مدرک مستند (مواردی نظیر ایمیل عدم پذیرش مقاله به علت وجود مشکلات در زبان نوشتار آن توسط نشریه مقصد، نظر مکتوب استاد راهنما مبنی بر کیفیت نامطلوب نوشتار پایان‌نامه، تذکر نهاد مقصد نسبت به وجود مشکلات در زبان نوشتار رزومه و…) همه‌ی مبلغ پرداختی را دریافت کند. بدیهی است که موارد مرتبط با محتوا و ابهام در نوشتار به علت عدم تسلط نویسنده و موارد ثبت شده در بازخورد تحویلی به کاربر به علت نارسایی متن، مشمول این بند نخواهد شد.

۳.۸. هردات متعهد می‌شود که در صورت درخواست مورد تایید کاربر، خدمات را مجددا در بازه زمانی تعیین شده توسط هردات ارائه دهد.

۳.۹. در صورتی که کاربر خدمات سفارش را اشتباه انتخاب و سفارش را پرداخت کند، هردات مسئولیتی در قبال تفاوت قیمت پرداختی نخواهد داشت. در صورتی که هردات یا کاربر سفارش اشتباه را لغو کنند، بند 3.1 یا 3.2 برای لغو سفارش در نظر گرفته خواهد شد.

۳.۱۰. سفارش‌های هردات بر اساس شمارش خودکار تعداد کلمات قیمت‌گذاری می‌شود. درصورتیکه پس از پرداخت، کاربر یا هردات متوجه شود که شمارش خودکار کلمات کم‌تر یا بیش‌تر از تعداد واقعی کلمات سفارش است، هردات مسئولیتی در قبال هزینه کل سفارش نخواهد داشت و ملاک انجام خدمات، همان تعداد کلمات درج شده است. بدیهی است که این موضوع به اطلاع مشتری خواهد رسید.

۳.۱۱. هردات متعهد می‌شود که کلیه فایل‌های مربوط به هر سفارش تکمیل شده را تا 6 ماه در پایگاه‌های داده خود نگهداری کند و در صورت تقاضای کاربر، از طریق وب‌سایت به وی ارائه دهد. پس از آن، کاربر هیچ حقی برای دسترسی به محتوای مورد نظر نخواهد داشت. بدیهی است که این موارد شامل سفارش‌های به انجام نرسیده نمی‌شود و هردات هیچ تعهدی در قبال آن‌ها نخواهد داشت.

۴. حفظ اطلاعات، محرمانگی و حق مولف

۴.۱. کلیه ویراستاران، کارمندان و مدیران هردات ملزم به حفظ اطلاعات موجود در سفارش کاربر هستند. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

۴.۲. تمام حقوق مادی و معنوی سفارش تکمیل شده متعلق به کاربر خواهد بود.

۴.۳. هردات محتوای سفارش را به هیچ صورتی بررسی نمی‌کند و کلیه مسئولیت‌های مرتبط با محتوای سفارش نظیر مغایرت با شعائر دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی و هرگونه مطلبی که نشر آن برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده کاربر است.

۴.۴. کلیه حقوق محتوای وب‌سایت شامل متن‌ها، تصاویر، تبلیغات، پیوندها و ویدئوها متعلق به هردات است و کاربر تحت هیچ شرایطی مجاز به تغییر، فروش، کپی‌برداری یا به اشتراک گذاشتن هیچ بخشی از محتویات وب‌سایت نیست.